Menu
Your Cart

Bezorg Informatie

Thuis laten bezorgen

Bij MacBaS wordt jouw online bestelling altijd thuisbezorgd. MacBaS werkt hiervoor samen met PostNL.

Afhankelijk van het formaat van je bestelling en de bestelwaarde, kan deze als briefpost of als pakket bezorgd worden. Het levermoment kan verschillen tussen deze twee verzendopties en is daarbij ook afhankelijk van de dag dat jouw bestelling door ons aangeboden wordt aan PostNL. Voor een algemeen overzicht van de bezorgdagen, bekijk ook de PostNL-klantenservicepagina.


Levertijden

Jouw online bestelling wordt volgens onderstaand schema thuisbezorgd, mits deze:

Besteld 

Ontvang pakket op

Ontvang briefpost op

Maandag 09:00 t/m dinsdag 08:59

Dinsdag voor 22:00

Dinsdag voor 18:00

Dinsdag 09:00 t/m woensdag 08:59

Woensdag voor 22:00

Woensdag voor 18:00

Woensdag 09:00 t/m donderdag 08:59

Donderdag voor 22:00

Donderdag voor 18:00

Donderdag 09:00 t/m vrijdag 08:59

Vrijdag voor 22:00

Vrijdag voor 18:00

Vrijdag 09:00 t/m vrijdag 19:59

Zaterdag voor 21:30

Zaterdag voor 18:00

Vrijdag 20:00 t/m Maandag voor 08:59

Maandag voor 22:00

Dinsdag voor 18:00

 

 

 

Bezorging per briefpost

Bestellingen die klein genoeg zijn voor de brievenbus én beneden een bepaalde bestelwaarde, worden als briefpost geleverd.

Verzendbevestiging
Zodra wij je bestelling in het magazijn verwerkt hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt dan dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL.

Track & Trace
Bij briefpost is er geen Track & Trace mogelijk, maar via de PostNL-app kan je wel 's ochtends al zien of en zo ja, welke post er naar je onderweg is. Lees ook de pagina 'Ontvang ik vandaag post?' van PostNL.

Wanneer je niet thuis bent
Je hoeft niet thuis te zijn bij het bezorgmoment, omdat het pakketje in de brievenbus past.


Bezorging per pakket

Bestellingen die te groot zijn voor de brievenbus óf boven een bepaalde bestelwaarde, worden via de pakketdienst van PostNL geleverd.

Verzendbevestiging
Zodra wij je bestelling in het magazijn verwerkt hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt dan dezelfde dag nog aangeboden aan PostNL.

Track & Trace
Zodra wij het pakket aan PostNL aangeboden hebben, ontvang je van PostNL een e-mail met een Track & Trace-code (mits je je email hebt gedeeld). Hiermee kun je jouw bestelling volgen en tevens het bezorgmoment nog aanpassen vóór de eerste bezorgpoging. 

Wanneer je niet thuis bent
Indien je niet thuis bent bij het bezorgmoment, zijn er de onderstaande mogelijkheden. Voor meer informatie, lees ook de pagina 'Niet thuis bij bezorging pakket' van PostNL.

  • Vaak is het mogelijk om nog vóór de bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Dit doe je via Track & Trace van PostNL.
  • Bij een mislukte bezorgpoging geeft de bezorger je pakket af bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt afhalen. Deze informatie vind je ook via Track & Trace. PostNL bewaart je pakket één week voor je op een PostNL-locatie. Daarna sturen zij het terug naar Amac.

Wanneer je pakket door PostNL retour gestuurd is naar MacBaS, neem dan z.s.m. contact op met MacBaS klantenservice.


Bezorging tijdens de feestdagen

Wanneer het bestel- en/of bezorgmoment op een feestdag valt, gelden er afwijkende levertijden:

  • Wanneer je op een feestdag een bestelling plaatst die op voorraad is, wordt deze de eerstvolgende reguliere werkdag of zaterdag door ons aangeboden bij PostNL.
  • Wanneer het bezorgmoment op een feestdag valt, verschuift de levering naar de eerstvolgende reguliere bezorgdag.

Voor een overzicht van alle bezorgmomenten rondom de feestdagen, bekijk ook de pagina Bezorging tijdens de feestdagen van PostNL.


Bestelling niet op voorraad?

Voor artikelen die niet op voorraad zijn in de webshop kunnen twee verschillende levertijden van toepassing zijn. Sommige artikelen kunnen binnen 5 tot 8 werkdagen geleverd worden. Dit wordt dan ook aangegeven bij het artikel. Soms komt het echter voor dat de levertijd onbekend is. Bij deze artikelen wordt dan aangegeven 'product niet op voorraad'. Je dient dan rekening te houden met een langere levertijd.

Bestelling met meerdere artikelen
Heb je een bestelling geplaatst met artikelen die niet allemaal direct leverbaar zijn? Dan streven we ernaar om de bestelling in één keer uit te leveren zodra deze compleet is. Afhankelijk van de levertijd van de artikelen die niet op voorraad zijn, kan er een deellevering plaatsvinden.

 

Is er iets toch niet helemaal duidelijk? Neem dan vooral contact met ons op.